people have been MÖÖÖÖRDEEEEED

en underbar vecka med

hjärtat:

Min älskade far:

Hans andra hälft sofia, helt underbar qvinna:

Felix, klockrenare bror får man leta efter:

och även min söta syster hilma och victoria samt gabbe, sjukt härliga barn:

sofias tredje barn och äldsta isabelle höll sig undan hela veckan, även
hon är ju en klippa, men är man 16 bast vill man nog inte vara hemma
och sitta och se medans två "pojkar" river sönder en balkong !
hahah


hela resan kan egentligen visas med ett fåtal bilder,
som egentligen säger mer för mig och dom inblandade,
men det är det som är grejen!






Kommentarer
Postat av: Lilla pappa

Shark attack..... puss och kram

2010-07-17 @ 11:47:25
Postat av: -CHRIS-

Du är utmanad, kolla min blogg!

2010-07-18 @ 20:48:27
URL: http://chrislondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0