kim eriksson,

Jag har ingenting att skylla min "bloggtorka" på, jag är för slö för att sätta mig ned och berätta vad som händer i mitt liv just nu.. Sen köpte baby alla säsonger som fanns ute av scrubs till mig då jag fyllde år, bästa presenten någonsin! Vilket har resulterat i att jag legat hemma i deras soffa och nött det än en gång ! ;p
Jag arbetar fortfarande på hotell valhall, vet dock inte hur långvarigt det kommer vara, eftersom norge står bakom hörnet och väntar.. Och fan så jag trivs med tanken, tjäna snabba pengar, leva som en kyrkråtta i 6 månader och sedan ha en rejäl slant i fickan, nu ska vi bara se hur min kära klarar av all fisk ;)


Jag var även en tripp till stockholm förra helgen, och det var mycket mycket MYCKET trevligt !
Alltid lika kul att träffa alla där borta, speciellt pappa, felix, hilma, farmor !:)

Och en fråga!

VAD HÅLLER ALLA SERIER PÅ MED ?

Lucas och Peyton är borta, näe men fan bygg upp en serie sex säsonger och ha dom som huvudpersoner och sen plocka bort båda två, fyfan vilket idiotiskt drag !

Och sen, Scrubs.. Visst är Turk och resten av packet roliga, men där har dom gjort 8 st säsonger med JD som huvudperson och nu kommer det en 9,onde säsong utan JD..

förstår fan inte folks tankar ! :(


Nu ska jag äta och sen ska jag och leka med chris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0