kim eriksson, saker känns inte som förut!

Har inte skrivit ett inlägg på sjukt länge, men nu kändes det som att det var dags.
Ingenting nytt har hänt i mitt liv, skolan börjar lida mot sitt slut vilket inte känns helt värdelöst.. :)
Har även fått börja jobba på hotellet dom dagarna det behövs folk,
oftast i restaurangen men även något nöje här och där!



Praktikten börjar egentligen imorgon för mig, men jag har nationella i muntlig engelska och lite andra skolsaker att ta hand om, så onsdag blir min första dag på naturbruks, inte så värst exaltrerad om jag så får säga!



Något annat nytt kan jag inte säga har hänt, känner mig lite väl överrumplad av skolarbetet just nu, har rätt så mycket i min skalle nu, så hjärnan hänger inte alltid med..
Tror jag har en lätt ångest i kroppen, eller lätt och lätt..
Då jag legat och sett på tv,e osv så har jag istortsett börjat gråta, hahah!
Så carro med det stora hjärtat frågar varenda dag " har du slutat gråta ännu ?!?!"
Och mitt svar har varit, "japp det har jag" men i det stora hela så känner jag ännu att det trycker på;P
Speciellt till det här klippet!




Inte världens bästa psyke kanske ! HIHI

Nå, nu ska jag och spela basket med danyboy, hey!

Dagens låt: The Rescues - Break me out











Kommentarer
Postat av: carro

lilltjejen;)

2009-05-11 @ 18:28:15
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0