kim eriksson, im back

Nu var det ett tag sen jag skrev här..
Nyheten är väl att den 21,a ska jag jobba bar på hotellet med chris,
är faktiskt lite uppspelt över det, tror det kommer bli kul!
Sen har vi ju haft lov också, det tillbringades för det mesta med carro med en massa serier och även lite,
skoteråkande och muffinsbakande, så jag fick visa mina köksrötter ;]

Firade även Gustav ihelgen,
det började med att vi for och kidnappade honom och körde han till vitheden och kastade ägg och hällde i han sprit,
det var början på en helt okey kväll faktiskt, dock lite jyr mot slutet men sånt händer :D

Nu är skolan igång igen också, mindre roligt men nu är det ju inte alls länge kvar..
Trist att det här var det sista sportlovet jag någonsin kommer att ha, fast nog ser jag fram emot att vara färdig !

Nu ska jag lägga mig i sängen och se chuck och sen blir det filmtittande med honey..
Ha en fin kväll !:)


Kelly Clarkson - Already gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0