kim eriksson,

Då var även den här dagen över..
Känner mig lite som ett spöke, dagarna bara flyger förbi, sen sitter man här vid datorjäveln klockan 1 på natten och inte det minsta trött och vänner som ska upp på jobb tidigt så tomheten är ju ett faktum!
David gray spelas i mina lurar och funderingar som "vad ska jag se på då jag lägger mig?" snurrar i min vilsna skalle..
Inga värdsliga problem men det finns ju alltför mycket att välja mellan !


Näe, nu ska jag väl kolla runt ett litet tag och sedan börja om för 42323,a gången med scrubs,O.C,oth,greek,chuck eller något annat skit ! ;s

heyyy..

Kommentarer
Postat av: carro

oh ja! fyyy sjutton. kläm så ska du få känna, haha!

2009-06-24 @ 23:11:25
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0