kim eriksson,

Goddag, midsommar imorgon, känns ju lite speciellt eftersom det är den första midsommaren evvas för mig, som jag minns iallafall som jag är i Sverige..
Dock känns det lite konstigt att vara hemma, eftersom jag brukar sitta på bron i Norge och lyssna på min ipod och bara njuta av utsikten vid den här tiden ;D



Men, saker och ting känns bättre med tiden som går, nu ska jag ju faktiskt ha den första HEL svenska sommaren i hela mitt liv ! ;p

Skolan är över, och tanken av det äter väl ganska friskt, men alltså, en inkomst i ena handen- studiebidraget i den andra? Det väger ganska tungt över på den med inkomsten ;)

Nåja, nu ska jag ut till stugan och ta mig en LILL stänkare ! PUSSIS

Kommentarer
Postat av: carro

det kommer bli en bra sommar ;)

2009-06-18 @ 17:56:55
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0