kim eriksson,

Studentveckan är över, skolan är över..
Har nog inte riktigt slagit mig att allting är över, känns riktigt tomt, riktigt ensamt bara..
Om man förlorade många vänner och bekanta under övergången från manhem till furuhed så kommer det inte vara,
något mot det här..

Kommer nog kännas som ett sommarlov det här ändå, dock har jag Norge i bakhuvudet som ligger och gnager och
när jag bestämmer mig för att åka blir en fråga som besvaras i ett senare tillfälle..


Sen vet jag varken in och ut, om jag gör fel i att hålla på fram och tillbaka med mina tankar, är det verkligen värt det ?
Vi får väl se hur allting utspelar sig, det konstiga är att det kan sluta hur som helst, eftersom fingrarna man har med i spelet inte spelar någon roll.. :/

nåja, jag kan inte annat än säga tack, tack till alla människor den här veckan, fan vi hade en bra vecka !
Och jag pratar nog för alla då jag säger " en gång till " , jag vill aldrig bli vuxen !:)
Och på tisdag ska jag på utbildning  "Kunden i focus"?!?!?!
Jag trivs inte alls med det här ! hiho






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ingenting man kan kontrollera, enjoy the ride istället :)

2009-06-14 @ 18:44:11
Postat av: kim eriksson

det har du rätt i !

2009-06-14 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0