kim eriksson, appreciate the things you've got

Jag känner en kille som gillar det där med att sova, då man ringer får man inte ett svar,
2 sekunder senare ringer det upp en trött och rispig  kille och säger att han sover i bilen,
sen upprepar han det några gånger, sen stannar han upp för att tänka en liten stund och sedan berättar att han inte sover i bilen utan i sängen, och sen varenda gång han försökte säga hejdå, hittade jag på nya frågor, men i slutändan lägger han på i frustration..
Känner ni igen honom? Christopher Wiklund - Världens tröttaste människa ;p
Trötta människor är bara för roligt !

Från en sak till det andra, jag gillar att hitta ny/gammal musik, alltså musik du hade men som sedan försvann,
just idag är en sån dag, då det rasar in nygammal musik ;P
Eftersom honey är duktig på att inte bränna upp hårddiskar och datorer så har hon det mesta jag saknat ;P

Nu vill jag verkligen ha sommar, fyfan så jag saknar att kunna öppna min balkong dörr, öppna mitt fönster och lyfta mina högtalare dit och sedan lägga mig ute på verandan och sola med musik i öronen.. Och sedan fara och bada för att man är så äckligt varm istället för att behöva DUSCHA för att man är så äckligt kall..
Usch äckliga vinter!

Ikväll blir det att åka och spela innebandy om christhehomie lyckas ta sig upp ur sin koma, klockan halv 9!
Då kommer jag även få ha känslan att en hjärtattack är just utanför dörren, eftersom min kondition inte är den bästa så bränner det i bröstet efter 10 snabba spritt ;P haha!

Nu ska jag återgå till mitt sittande, ha en fin kväll och så vidare !;)

Dagens låt :  Michelle featherstone - I'm there too



I see your footsteps in the sand
As you journey on across this land
But if you should fall on your way
Then I will carry you that day
Cuz I’m there
I’m there too
Yeah I’m there too

Kommentarer
Postat av: carro

så går det då du ska äcklas!

2009-01-26 @ 18:00:19
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0