kim eriksson,

Lessheten är ett faktum..

Nu är det ju såhär att i min klass så går det 2 stycken stumma personer, som på en hel dag inte lyckas nämna att
vi från våran IV har sovmorgon till klockan 10 på Onsdag.
Och dom här 2 personerna brukar annars vara rätt klara över när var och hur det är sovmorgon.
Näe, men jag tycker det är skit kul att behöva skutta upp 07.27 och stressa för att hinna åka klockan 07.30.

Inte den perfekta starten på denna onsdagen, sittandes i klassrummet i väntan på en lektion som börjar 10.30..
BRINN

15 minuter senare kommer jag på den briljanta idén att ta mitt pick och pack och gå ner i vårat uppehållsrum för att tillbringa min fria tid vid tv,n för att underhålla mig med en film !
Jag går ner till rummet men märker då att det är låst, så jag går upp för att hämta nyckeln av våran lärare
då jag öppnar dörren får jag se en glimt av 2 personer som ser helt skräckslagna ut, då låg dom och äcklade sig i sofforna vi sitter i DAGLIGEN !
Ni är väl ändå inte djur, man sköter väl sina intima stunder hemma............................

Sebastian och Anders, ni är dom två som får ta skulden för personerna som idkade älskog nere i uppehållsrummet !

Återigen HA EN TREVLIG DAG


Kommentarer
Postat av: Tesse

Ja du den soffan har varit med om mycket ^^

Redan på min tid. Inte så frächt att det fortsätter än idag. Kanske dags för att kräva en ny soffa som inte är fylld av kroppsvätskor och annat äckligt sekret ?



Har du lärt dig att vända pannkakor med bara fingrarna nu då ? (: /Tesse



2009-02-06 @ 00:42:20
URL: http://randigblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0