kim eriksson,

Godkväll ! ;P

Nyduschad, det är nog en av dom bättre känslorna som finns ;b
Nästan lika skönt som en nybäddad säng, men så långt kom jag faktiskt inte idag,
för den är ju inte speciellt smutsig !

Sitter och väntar på carro för vi ska se det nya gossip och det nya oth, jag har faktiskt legat och hållit mig bara för att jag inte ska ligga och säga orden före dom säger dom i serien, FNISS!

Nåja, får väl återkomma imorgon eller så !
Ha en fin kväll!

OBS! Ordna hem det nya The Fray albumet, det är sjuuukt bra !

Dagens låt : The Fray - Absolute




Quiet but I'm sure there is something here
Tell me everything cause I want you here
Quiet but I'm sure there is something here
Tell me everything cause I want to hear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0