kim eriksson, the bartenderz

Igår jobbade jag och chris restaurang och bar på hotellet, och det gick faktiskt riktigt bra :)
Sjukt roligt att jobba, dock väldigt slitsamt då jag inte är van att stå konstant från 15-03.00 men ändå sjukt roligt!
Jävligt lite folk ute var det också, men det var väl bra för min del eftersom igår var en prov-omgång ;)

Nåja, nästa helg är det jobb igen, och tro det eller ej men jag ser verkligen fram emot det ;]
Sen har jag ju en riktig pärla till flickvän som väntade i kalix tills jag slutade eftersom jag är värdekass och inte har körkort YET ! ;) tack honey..

Nu ska jag sitta här och bara vara tills senare då jag och carro ska fara och hämta flottmat ! JIPPIE!!!
Ha en fin söndag ! ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0