kim eriksson, hajk!

Men goddag!

Kom nyss hem från skogen, mina fötter är ömma och mina axlar värker men vilken trevlig kväll det var igår ändå,
vi sov 4 killar i ett tält, det var inte det minsta gay-igt ! (;

Vi satt framför elden från klockan 6 till typ 12 och bara glodde, det var faktiskt mys!
Sen var det även helt stjärnklart, och jag är som fascinerad av såna saker så jag hade då a great time!
Mycket skratt och jyr var det iallafall...

Ikväll händer det väl inte alltför mycket skulle jag tro, förhoppningsvis ska jag väl ligga och kramas hela natten ;)
Återkommer kanske senare, hade!

Dagens låt: Carolina Liar - When you are near



Lite bilder från hajken !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0