kim eriksson, cause a dream can be cruel

Jag trodde att en bankande person som ropar " Du har försovit dig" var det värsta sättet att vakna på,
men icket! Carolina Ekholm & Magnus Lönnqvist har lyckats med det omöjliga, grattis! Jag kommer aldrig mer låta er två väcka mig på en tisdags morgon klockan 6 ! ;)

Kom just hem, dubbel avsnitt av heroes, gossip girl, two and a half men.. Väntar på mig,
så ska snart bädda ner mig för dagen, är helt slut i kroppen och min vecka framöver ser inte ut att bli mycket lugnare
eftersom att vi ska ha " skoljoggen" imorgon, och sen på torsdag bär det av till skogen för att tillbringa en natt där med IDROTT B !

Dagens låt: Matthew Ryan - Some streets lead nowhere


Kommentarer
Postat av: carro

;)

2008-09-23 @ 15:01:12
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0