kim eriksson, people change

Godkväll !
Har varit väldigt lugn dag, bara tagit det helt lugnt !
Även känt mig lite lätt sliten sen helgen, och det är lite skumt för det brukar bara vara söndagarna som är jävliga !:)
Men nu ser jag fram emot helgen som kommer, för chris kommer hem och det var ju ett tag sen man umgicks med han eftersom han flyttat till umeå;/

Igår hade jag ångest över att jag skulle på skolan, och vid 2 inatt så slog det mig att vi faktiskt har lov nu, och tro mig känslan var UNDERBAR !
Blir nog en ensam kväll ikväll, för hun skulle visst med sin mor till luleå tidigt imorgon !:)
Men som tur är har jag scrubs som fyller lite tomrum !;)

Nåja, självklart var det fel på min nya plasma så jag ska få en ny då dom fått in dom på lagret igen, lite irriterande..
Men det löser sig, det gör det alltid !:)

Ha en bra kväll !

Dagens låt: Matt Nathanson - Car crash



Matt Nathanson - Wedding dress (live = BÄST)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du blir frisk snart, snoris :)

2008-10-28 @ 08:30:21
URL: http://malinsundstrm.blogg.se/
Postat av: christherocker

Vad fan, är det fel på alla tv-apparater i hela världen eller?:P

Min har anlänt till Frankrike nu iaf.

Får väll bara vänta i typ 3 veckor nu innan dom undersökt den och skickat en ny:S

2008-10-28 @ 18:22:47
URL: http://christherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0