kim eriksson, tidsfördriv

Reglerna är följande:

- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

 

1. Jag är väldigt petig då det kommer till håret, känner jag att det ligger fel _MÅSTE_ jag fixa det direkt

2. Jag speglar mig överallt, istortsett allt som ger en reflektion

3. Jag har sett oth 32 dagar sammanlagt tror jag, varenda kväll somnar jag till det och det kommer nya avsnitt varje vecka och dom måste jag kolla igenom minst 3 gånger den dagen det kommer !:D

4. Jag har gråtit minst 6 gånger till " Snow Patrol - Run " och jag gråter nästan aldrig, men låten har lyckats komma med dom få gångerna det hänt !:)

5. Jag är fast- kär- förälskad- you name it ! inte alla som visste det inte ;)

 

Orkar inte lägga ut några namn, ni som känner för att göra denna DO IT!

 

Dagens låt: Snow Patrol - Run

 


Kommentarer
Postat av: resse

Kim, Hallelujah med Jeff buckley/Kate Voegele gråter man ju nästan av hela tiden :)



Kate Voegele - Hallelujah!!

2008-11-06 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0