kim eriksson, italy next!

Goddag !
Nu sitter jag här efter en hel dag i köket, mina ben värker och träningsvärken äter !
Men timmarna räknas, ska bli sjukt kul att åka iväg med klassen till "Brisighella",
vad jag har förstått så är det inte alls ett stort ställe och inblicken jag fått från filmen och bilderna
bevisar ingen motsats!
Vi ska iallafall åka till Parma någon dag under den kommande veckan och där är det ju lite större!
Vädret skulle inte vara helt värdelöst , 15-25 grader så ingen utlands värme men myyycket bättre än här hemma.





Inga speciella planer alls ihelgen, bara att jag ska tillbringa så mycket tid som helst med min darl !;p
Dock måste jag försöka sova mycket i helgen eftersom att planet går 06.00 från Luleå och bussen från Kalix går 03.45 så blir ingen sömn på söndagen !;s
yähyäh,
NU SKA JAG VILA !

Dagens låt : Amy Mcdonald - This is the life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0