kim eriksson, italiano !

Bon giorno principessa !

Nu sitter jag här och har nyss kollat igenom bilderna från trippen till Italien med klassen och känner mig väldigt förnöjd faktiskt ! Resan i det stora hela har varit fylld med skratt och jyr.

Hela veckan har varit fullspäckad, så vi har inte haft mycket tid över till egen aktivitet, men på onsdagen fick vi oss en krogrunda som borde kallas DUGA!
Jag och mina goda kompanjoner Magnus & Anders kom fram till den briljanta idén att ta en Jägershot på ungefär varenda bar vi såg, som inte alla vet är det " Bar & Ristorante " överallt i Italien, så vi fick i oss en och annan shot som sedan gjorde sin verkan på Torsdagen, men kul var det ! ;]
Vi har även varit på en "Mat gala" som hette "Regustibus", där vi hade ett eget stånd som vi serverade renkött och palt i.. viktig information! Så ord som " RENNA " och "SALAMON" har etsat sig in i skallen !:D

Ända fram till Torsdagen fick vi bo på hotell " La Meridiana ", men då har ju även EU briljanta idéer ! ;/
Så jag och Magnus skickades till en Familj som bodde uppe i bergen i "Scandiano" där vi tillbringade Fredag - Måndag,
och tillsammans kunde kunde familjen engelska som förstaklassare, det var hemskt men som tur var så har alla förmågan att använda ett utomstående kroppspråk som vi så gärna använde !
I början kändes det konstigt då vi för första gången slog oss ned vid matbordet, känslan var ungefär som.. att vi var ett verk av picasso, utstirrade och väldigt obekvämt, och sen satt dom och viskade vid matbordet, ungefär som att dom trodde att vi skulle förstå vad dom sa. Men efter någon timme så löste sig även det, och vi blev som en enda stor familj! hahah.

Gjorde mig just en pixbox eftersom det är så mycket bilder så ni får kolla där !;)
Tack för tiden vi hade i Italien! Den utspelade sig förvånandsvärt bra ! :)

www.Kimrobineriksson.pixbox.se

Jag är faktiskt nöjd, väldigt nöjd.. :)
Men den ätande saknaden efter honey hemsökte mig varenda dag, och då jag fick träffa henne igen kändes allting bra igen !;)

Tyler Hilton & Alexa - Boots of spanish leather



Kommentarer
Postat av: carro

jag vet, duktig tjej är jag ;) hahaha. men jag var inte så positiv just då ju!;P

2008-11-19 @ 00:01:44
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0