kim eriksson,

Helgen har varit hur trevlig som helst!

På fredagen var det jag chris och halle som satt och drack och sen efter det for vi ut på xtreme,
var mycket folk och träffade även på känt folk vilket alltid är kul !:D
På lördagen var det bara jag och chris som satt hemma i hans lägenhet och spelade gitarr och lyssnade på musik och drack vin, good tiiiimes !;)
Har redan små funderingar över nästa gång man ska ta sig en tripp ner, för det är inte kul då det blir långa mellanrum !:)

Nu sitter jag här, lite sliten i kroppen och sängen ser inte oskön ut iallafall..
Nu vill jag egentligen bara lägga mig ned med hjärtat och bara vara,
men hon sitter fast i umeå pågrund av detta oväder!
Nåja, enough of this self-pity :)
Ha en fin dag!

Dagens låt : Boys like girls - Learning to fall


Kommentarer
Postat av: Anonym

aha okej :) blev lite paff när jag såg han på bild hehe :)

2008-11-24 @ 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0