kim eriksson,

Godkväll!

Idag har jag haft min första dag på praktiken på vikingen, faktiskt riktigt trevligt och inte alls lika farligt som jag trodde att det skulle vara, visst det var min första dag så jag fick ju inte dom värsta grejerna att göra men jag tror nog jag kommer klara av att servera där !;P

Och veckoschemat såg inte helt illa ut, ledig på torsdag och lördag och börjar tidigast 1 alla andra dagar, viiiiktigt!!
Och snart ska jag och honey lägga oss ned och se igenom några nya serier som jag så duktigt hållt mig ifrån att kika på!
Nåja, nu ska jag bara ta det lugnt !:)
hey!

Lite bilder från umeå ;)
Om vissa av bilderna är för småa kan ni kolla in www.clueless.pixbox.se







Dagens låt: Safetysuit - What if


Kommentarer
Postat av: carro

yesbox! ;)

2008-11-29 @ 04:55:07
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0