kim eriksson,

goddag! :)

Idag hade vi sovmorgon till klockan 12, vilket aldrig är dåligt !:D

Hade Svenska och sen idrott!
På Idrotten var jag,Magnus,Totti och RED hahahaha!
Japp, vi fick "åka" på en häst som heter bellman, det var riktigt chefigt!
Fick även med det på film, så här nåndag får ni säkert se mig rida, hahaha!

Nåja, såg nya oth för ett tag sen, awesome avsnitt !

Ska ta och göra mig redo för att åka !
HEYYYYYYY

Dagens låt: Coldplay - Lost? ( En cover var det enda jag hittade, men han är duktig !:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lääär ju kirra filmen och skicka!

2008-05-21 @ 19:39:02
Postat av: MALIN

BRA LÅÅÅÅÅÅÅÅÅT IGEN :)

2008-05-28 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0