kim eriksson, life is a song

Godmorgon Sverige.

Känns som att det är första gången på riktigt länge jag varit tvungen att stiga upp såhär tidigt.. Men det funkar, vaknade klockan sju, gick upp och tog mig en stor kopp kaffe som jag nu sitter och värmer mig med !

Klockan 8,a ska jag och magnus vara i köket och baka till kvällens ståhej, någon musikal eller konsert på musikskolan. Så vi ska stå där och sälja fika..

Frukost är överskattat, right? ;/ Får aldrig i mig frukost hur mycket jag än vill, allting blir 10000 x äckligare än vad det är på dagen :D

gotta go, have a nice day! // kim eriksson

Dagens låt ( kanske även 2008's favorit ;] ) - Jack Savoretti - Between the minds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0