kim eriksson,

VÄÄÄÄLDIGT TREVLIG DAG IDAGRÅ!

Fan storm har det visst varit, visat upp till 30 på vindstyrkan! FURIOUS

Nu är det mest snöigt ute, ville lägga mig ner i en snöhög och aldrig resa mig upp då jag var på väg hem till baestemor!

Men lyckades finna livskraften, jag hade slut snus också det var nog därför jag återfann min livskraft!

Idag blir det bara att sitta inne, har inte ens funderat på att vandra ut i det här vädret !
Chris kanske skulle komma förbi senare så ska vi kanske lira lite poker eller nått.. Om han nu vågar gå ut ! ;D

Nååååja, ska ta och kose meg litt og sedan skall ae KOSE MEG LITT MER !

HADE <3

Dagens låt: Linda Bengtzing - Hur svårt kan det vara.. !!1111





"Mina knän sviker mig varenda gång jag ser på dig"

Kommentarer
Postat av: carro

haha, fan att vi alltid går om varann :D

2008-03-29 @ 11:05:40
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0