kim eriksson,

Goddag folket !:)

Har som vanligt varit och jobbat till kl 4,a idag!

Var faktiskt helt slut, kroppen var helt förlamad men hjärnan var på högvarv så jag lyckades klara mig igenom denna arbetsdagen iallafall !;D

Då jag kom hem stod farmor ute och skottade så jag tog över och skottade kanske 30 minuter !
Sen käkade jag och nu sitter jag här!

Chris & Halle kommer "hem" idag ;D det blir NIIIIIIIIIIIIIIICE

Nåja, ha en fin dag !

Puss

BTW : OTH KOMMER INATT ! ;]]]

Dagens låt: Death cab for cutie - Brothers on a hotel bed


Kommentarer
Postat av: carro

du ska inte ta åt dig av såntdär!;D du är ju den enda för mig;)

2008-03-26 @ 01:20:35
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0