kim eriksson,

Godkväll folket !

Har varit nere hos leif och käkat, jobbade till 4,a så jag stack direkt ner till leffe:)
VI har käkat någon speciell maträtt som jag inte ens vet namnet till men gott var det sen har vi druckit iskaffe & lyft ner någon säng, trreeeevligt !

Är helt slut i kroppen, strange.. Inte haft så tungt jobb idag, men den där sängen var INTE lätt !

Kvällens största hjälte måste vara Adam Sandler, det är han som ska stå för underhållningen denna ljuvliga kväll i nordnorge !

Kan inte hålla mig för att låta er lyssna på The Fray's nya låt !:) HELTTTTTTTTT UNDERBAR !

Ha en fin kväll.
Puss

Dagens låt: The Fray - Absolute



Kommentarer
Postat av: carro

bra! ;) var ju det jag var ute efter :D

2008-03-19 @ 22:53:11
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0