kim eriksson,

Vaknade kl 07:53 imorse, jag börjar jobba 08.00.. hahah!
Hann iallafall, kom just in då alla började gå ner så det var perfekt ! (;

Har bara jobbat till 4,a idag, härligt som vanligt eftersom jag vet ju att det smäller till så jobbar vi till nio 7 dagar irad !

Har bara hunnit duscha och samtala med farmor om politiken i usa, ett riktigt smart samtal från min sida eftersom
att min farmor är nog en av världens mest politiskt smarta människa! Men jag hängde med i samtalet och fick lägga dit några snärtiga kommentarer (;

Resten av kvällen tillbringas här uppe på vinden eller nere vid tv,en.. Har ingen ork att göra någonting speciellt!

NÅJA, kanske slänger in ett inlägg senare !

Pusss

Dagens låt: Paolo Nutini - Rewind



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gullet....tipsade pappa om din blogg, kollar den varje dag. Det är kul att
läsa den.. puss älskar dig.
// Mamma

2008-03-14 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0