kim eriksson,

hahah, däckade kl 8 !:)
Och som en vana jag fått så vaknar jag mitt i natten och är PIGG.. skit roligt!

Chris har tankat ner en brasfilm, den är väldigt mysig faktiskt.. För er som inte vet vad en Brasfilm är så ska jag förklara: Det är en smart människa som filmat en Brasa bara, sjukt mysigt att somna till bara ligga och lyssna på det sprakande ljudet och nästan bara nästan kunna känna värmen.. Jag ska också hämta hem en brasfilm, men jag ska ha ett element under bordet för att få riktiga feelingen !;D



Nå, ska se på cast away och försöka sova ett slag till..

Skriver mer senare, puss!

Nattens låt: David Gray - This year's love




Kommentarer
Postat av: jenna

ha en bra dag! : ]

2008-03-03 @ 10:59:55
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart hittar man brasfilmen att tanka?

2008-03-13 @ 22:44:24
Postat av: Anonym

Vart tankar man brasfilmen? lät juh soft!

2008-03-14 @ 00:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0