kim eriksson, new man?

Har ni någongång fått den känslan att fara bort och komma tillbaka som en ny människa!
Jag får den chansen varje sommar, det är helt underbart vad man gör jämfört med då man är hemma,
som idag t.e.x. Har jobbat från 08.00 - 16.00, varit ner på basketplanen och spelat med morten i 2 timmar = MYCKET SPRINGA, gjort 60 armhävningar och 120 sit-ups = 60 armhävningar och 120 sit-ups mer än vad jag brukar göra hemma !;b
Och imorgon ska vi fara och köpa gymkort.

Just nu känns allting perfekt, Odd funderar på att låta mig och morten måla lite i sommar, även det är kanon nyhet!
Stå ute och måla i "fin vädret" som jag hoppas se något av!

Well well, nu väntar sängen och gamla O.C avsnitt på mig.

Saknar er redan !:)

Puss

Kvällens låt: Joseph Arthur - Honey and the moon, har haft den förut så ni för söka upp den på youtube om ni inte hört den !;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0