kim eriksson, just because im losing doesn't mean im lost.

Godkväll folket!

Steg upp klockan 11 idag, for till skolan och fick veta att vi inte hade någon lektion, det var GREJJJT!
Därefter har det inte skett mycket spännande saker, har iallafall hunnit med att gymma idag!
Jag har ett alkoholhanterings prov imorgon som jag skulle behöva läsa till, får tillbringa någon timme till det snarast!
Det är ungefär vad jag har planerat för kvällen, kanske kika lite på two and a half men också men det blir isåfall i ett senare skedE.

Nu närmar det sig, three days left tills jag susar till Norge igen..
Nu på sistone så har folk förändrats så mycket till det dåliga så det är faktiskt ingenting som tynger mig.
Här hemma verkar man vara ett högt prioriterat samtalsämne, det tycker jag är rätt funny!
nåja, ingenting som jag är speciellt brydd över! : >

Ska ta och slänga mig i sängen och läsa lite till provet nu, men ni får ha en fin kväll ! :)

can't wait until tomorrow ;]

sleep tight!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0