kim eriksson, im leaving town

Godkväll !

Vilken kanondag då vi pratar om vädret, cyklade till skolan idag, efter skolan for jag hem och la mig 2 timmar i solen
sen ringde kristian så jag och han och walle for på gymmets!

Vi har även hunnit mjukglass på stan, fotboll och lite tennis på furuvallen !

Resten av kvällen blir inte speciell alls, two and a half men kommer nog stå för det "roliga" !

Ska och käka med oskar imorgon iallafall, annars har jag ingenting planerat för sista dagen i kalix!

Sleep tight!

"For many years, my greatest enemy has been myself.
Every mistake, every miscalculation every stumble i,
made has ben replayed again and again..
Every broken promise, every day wasted,
every goal not reached has compounded the disgust
i feel for the lack of achievement in my life.
When i disappoint myself,
i respond with inaction and
become more disappointed..."



Dagens låt: Ray Lamontagne - Empty

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt

2008-06-05 @ 07:35:31
Postat av: carro

hahaha, ja verkligen! :p

2008-06-05 @ 12:33:32
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0