kim eriksson, And we´ll live happily ever after

Godkväll !

Dagen här har varit kanon.
Idag på jobbet gick tiden snabbt, jag kom hem och for på gymmet relativt snabbt,
sen kom jag hem och då satt faster och farmor och visade bilder från "Blanes" i Spanien där faster bor !:)
Vi satt och myste och pratade i typ 1,5 timme, så kul att träffa min älskade faster igen ;)
Är välkommen dit den 20 augusti, så jag har 2 val då det kommer till utlandet, fira födelsedagen med killarna i sunny beach ( om dom vill ) eller fara till Spanien och vara där en vecka med Faster, Pierre, Liv, Selma, Max och bara mysa på!

Just nu känns det som att allting är perfekt, hemfärd om 6 dagar, träffa alla igen, sen fylla 18 ( höjdpunkt), lira senior year på skolan och sen fara med Magnus ett år och jobba på secret locations ;)

Nu ska jag lyssna på lite musik och sedan somna till O.C, sov gott ;]

Dagens låt: Teddy Geiger- You'll Be In My Heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0