kim eriksson,



Vädret är inte kasst, men kändes som att jag varit väldigt inaktiv på sistone !

Sitter nu här, Magnus lämnade mig nyss så jag har slagit mig till ro nu!
Är nog väldigt sliten, inte vågat känna efter riktigt ännu!

Igår var vi i Piteå, Jag och krankel tog bussen 12:55 och sanna och danne tog 12:05,an så jag och krankel satt och förfestade på bussen, kANoNkUl!
Kvällen i det stora hela var kanonkul, inte haft så kul på länge tror jag !:)
Var inte hemma förrens typ halv 7 på morgonen, somnade direkt både jag och magnus vaknade kl 12, så vi gled ner på stan och käkade lite och bara tog det lugnt, for till bjumis och badade och sedan for vi till Frevis och lirade minigolf, VILKET jag stekte hem, suckers!!
Och här sitter jag nu, tack och hej !

Dagens låt: Usher - Burn




Någon bild sen gårdagen får ni här ;D





Kommentarer
Postat av: carro

näääe !:D

2008-07-28 @ 18:00:27
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0