kim eriksson,

Godmorgon!

Söndag idag, känns faktiskt riktigt bra.
Vill verkligen stress jobba klart den här veckan,
så att jag bara blir färdig! Känner mig klar och redo för hemfärd nu, har haft min vanliga get-away sommar!
Måste säga att det är riktigt kul då Pappa & Sofia & barnen är här, veckan kunde inte gått snabbare !:/

Nå, på måndag kommer my beloved aunt hit, och på tisdag reser pappa och dom hem, som tur är stannar Faster, Liv & Selma ända tills jag far hem så huset hinner inte bli tomt :)

Måste återgå till min lycka till att sista veckan på jobbet är just bakom hörnet, imorgon är SISTA måndagen jag jobbar, såna saker ger mig LYCKA ! :DD

Saknar grabbarna där heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ska bli grymt härligt att komma hem till er nu, och ännu ett stort grattis till danne för körkortet, im proud of you ;]

. . . . Och någon få dam har även en plats i min längta-lista ! ;D

Nu ska jag gå ner och sociala med min familj, ha en kanon söndag :)
Puss

Dagens låt: Imogen Heap - Hide & seek




Kommentarer
Postat av: carro

ikväll ska du prata med mig :)

2008-07-06 @ 16:26:58
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0