Life's a song..

Hey, gissar att dom flesta som läser min blogg tycker om musiken jag brukar posta här..
Så jag tänkte ge er min egna top 25 lista..

Musiken i sig har alltid betytt mycket, alla händelser i mitt liv kan jag koppla till en speciell låt jag hörde just då,
eller som får mig att tänka på det ögonblicket..


Inte i någon speciell ordning :

Jeff Buckley - Hallelujah --- Helt klar etta!
The Fray - How to save a life
Snow Patrol - Run
Keane - A bad dream
James Morrison - This boy
David Gray - Say hello wave goodbye
Coldplay - The scientist
Jose González - Heartbeats
Augustana - Boston
Yellowcard - Empty apartment
Kent - Socker
Susie Suh - Reqognition
Tyler Hilton - Gloria
Erin McCarley - Pitter-pat
Lifehouse - You and me
Imogen Heap - Speeding cars
Joseph Arthur - Honey and the moon
Trespassers William - Alone
Lars Winnerbäck - Jag är hos dig igen
Damien Rice - 9 crimes
Bryan Greenberg - Someday
Patrick park - Life's a song
One Republic - Stop and stare
Ray Lamontagne - Hold you in my arms
Death Cab For Cutie - A lack of color

Slänger in Tyler Hilton - Gloria's Video också !:) *Hittils bästa låten 2008*





Kommentarer
Postat av: carro

baaabe! tre låtar du ska skicka åt mig ser jag ;)

2008-02-22 @ 16:38:06
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Linnea

run med snow patrol är så sjukt bra :')

2008-02-24 @ 01:15:28
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Anonym

SJUKT. Alla är favoriter!! Bra jobbat grabben.

2008-02-26 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0