kim eriksson,

hihi, här sitter man 8 på morgonen.. Bilden är tagen för 30 sek sedan, så en väldigt trött kille det där!



Gick och la mig vid 2, men har inte minne av att jag la mig?
Drömde nightmares så jag vaknade vid halv 5 och har inte kunnat somna om!
Helt underbar känsla att vrida sig mot den bländande skärmen och knipa igen
ögonen för att få en blick vad klockan kan vara, och till ens förvåning är den halv 5.. OSLAGBAR KÄNSLA!!!

Sitter och lyssnar på Natasha Bedingfields cover av coldplay's - the scientist, vilken inlevnad.. åååh Vilken KVINNA! ;)





"and you, you knew the hands of the devil
and you, kept us awake with wolf teeths
sharing different heartbeats
in one night"

Kommentarer
Postat av: carro

CP ;)

2008-02-24 @ 12:15:50
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: EEELLIIINNN

låten är sjukt bra men den är ännu bättre om matt carby sjunger den!

2008-03-02 @ 23:06:58
URL: http://www.majzkorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0