kim eriksson, i just want u to be happy!

Godkväll !

Nu sitter man här, trött som ett svin och fundersam över livet ;p
Sov inte en sekund inatt, så jag la mig klockan 09.00 och sov till 12.00 då jag skuttade upp
för att jag trodde släkten skulle komma då,
men icket! Klockan 2 kom dom istället så jag gick miste om 2 timmar sömn ;P
Trevligt värre var det faktiskt, kul att träffa alla igen, speciellt Jocke och Simon..
Nåja, tomte har jag även hunnit med att vara
vilket inte var speciellt jobbigt, men ögonbrynen från masken for in i mitt öga hela tiden, vilket var lite lätt frustrerande..
Fick massa fina klappar, så jag är helnöjd med hela julafton faktiskt ! :)

Imorgon är det dricka på schemat, inte för att jag känner för det alls, har en lite dålig känsla mot den kommande dagen.. Fast vem vet, det kanske blir bra ! :)

Låt-val idag : Silversun Pickups - Lazy eye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0