kim eriksson, god morning!

MEN TJA !

Själv steg jag upp halv 8,a idag, sminkade mig, fixade håret, och tillbringade 45 minuter i garderoben för att försöka hitta den perfekta klänningen för denna underbara torsdagen !
I själva verket valde jag självmant att bli väckt klockan 07.30, för att hinna bli pigg och alert inför min sista dag på praktiken !
Har varit krasslig sen i måndags, huvudet,magen har varit väldigt aktiva med att producera smärta!
Men ! Måste väl tacka dom flesta på vikingen, det har varit 4 bra veckor måste jag säga, jag gillar kemin på det där stället, sen att det finns människor man istortsett inte tål ansiktet på.. det finns det överallt? :)

men fan, känns riktigt bra att för första gången på länge stiga upp tidigt och ha en "hel" dag, så kom gärna förbi vikingen och käka så ska ni få service ni sällan sett ! ;)

Och ikväll blir det mys med älski, hiho ! ;P
nåååja!

Ha en fin dag !

Dagens låt : Mat kearney - Undeniable


Kommentarer
Postat av: carro

du förstår att du är störd?;D

2008-12-18 @ 14:27:20
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0