kim eriksson,

2 dagar ledigt från praktiken, och jag kände väl att det var lite behövligt.
Satt uppe med magnus hela natten igår och spelade NBA på xbox,et, längesen jag umgicks med honom,
så det var kul !:>>

Nu närmar sig julen, och jag har liksom inte fått känslan för det ännu
och det är inte alls bra, för 5 år sen så satt man redan första november och längtade tills december smög sig in,
men dom senaste åren har jag tagit julen med en klackspark, just another day nästan!
Nåja, lite lite julkänsla fick jag då mamma stoppade in en julstake i fönstret, och snön hjälper lite !;]

Nu ska jag lämna datorn och återgå till lite spelande, upp "tidigt" imorgon till praktiken..
Ha en fin kväll !

Dagens låt: Ray Lamontagne - You are the best thing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0