kim eriksson, counting the days

Grattis Danne till körkortet, stolt över dig !;)

Sitter och lyssnar på musik och bara funderar, klockan är snart 4 på morgonen och sömn finns inte i mina tankegångar..
Hittils har min vistelse här hemma varit fylld med överraskningar och väldigt skumma grejer..
Har kommit fram till att jag trivs med min livssituation, inte många gånger jag är helt förnöjd med den.
Alltid är det något som är fel, men just nu känns allting perfekt!

Är även nöjd med hur jag har tagit tag i mitt liv, jag gymmar och umgås med kompisar, för 1,5 år sen satt jag fastklistrad vid datorn och bara satt.. Vänner som ville hitta på något fick kalla handen för att mitt spelande hade mer betydelse just då..
Det är sjukt vad man missat då man suttit där och spelat alltså:D
Låter som att jag var beroende men det var jag inte, det mer nog mer. . . . bekvämt ?

Nu ska jag lägga mig och kolla på något givande och bara vara, natten är den bästa tiden under hela dagen ;]

Godnatt och sov gott ! :)

Nattens låt: Matt Nathanson - Wedding dress



"So we lie here in the dark
All the wrong things on fire
In sickness and in health
To be with you, just to be with you"

Kommentarer
Postat av: carro

beejbi. jag ringer & gråter sen om jag inte hittar hem ;)

2008-08-06 @ 18:52:26
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

klart!:D

2008-08-06 @ 20:04:21
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Danne

TACK MIKK! Men cs tiderna var endå det bästa i ditt liv !?

2008-08-07 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0