värt!

Alltså, nu när alliting börjar närma sig hemfärd.. så GRUVAR man sig!
Känner ingen som helst lust att fara hem, visst ska bli skönt att vara hemma hos familjen och sånt..
Men förutom det?
Åh vad less jag känner mig nu, jag trivs verkligen här uppe och då jag har 2 kompisar här är liksom allting på något sätt fullbordat!

Som känt för många har jag varit här uppe i nord-Norge sen jag var 0 år, varenda sommar och ibland på vintrarna, så på något sätt har det här blivit mitt "get away place"..
Jag gillar att ha ett ställe dit jag kan dra en månad varje sommar för att tänka och bara leva utan mina gamla vanor..
Men nu har jag väl lyckats göra mig för "hemmastadd" eller vad man ska kalla det.
Imorgon är min sista dag på jobbet, känns nästan som att jag ska gå till min egna begravning! Okej, inte riktigt så illa.. Men INTE långt ifrån!
Dom ska t.o.m kasta mig i ett "Vatten-kar" med 0-1 gradigt vatten, och jag gruvar mig inte för det ens!
( Dom gör det med alla som ska sluta...)

9 veckor tills jag kommer tillbaka, räknar sekunderna..

Godnatt sverige! Dagens låt: Keane - A bad dream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0